نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
وقتِ خوش شایعات؛ ستاره‌ های فوتبال اروپا در صف پیوستن به یووه!

وقتِ خوش شایعات؛ ستاره‌ های فوتبال اروپا در صف پیوستن به یووه!

 

رسانه‌های فوتبال بریتانیا در شماره‌های امروز خود با اشاره به هدف‌گذاری‌های مدیران یووه برای جذب بازیكنان مورد نظر در تابستان پیش‌رو، در گزارشی از زیر نظر گرفتن سه ستاره منچستریونایتد، آرسنال و آژاكس توسط بیانكونری‌ها و مذاكرات پنهانی با مدیران برنامه این بازیكنان خبر داده‌اند.

 

در یكی از این خبرها؛ از جك ویلشر ستاره 26 ساله آرسنال به عنوان گزینه‌ای باب دندان ماكس الگری برای استفاده از تركیب یووه برای فصل آینده نام برده است. هافبك تیم ملی انگلستان نیز بی‌میل نیست با توجه به خروج آرسن ونگر از جمع توپچی‌ها، در صورت فراهم بودن شرایط مطلوب در تورین به جمع یوونتوسی‌ها بپیوندد. برگزاری مراسم ازدواج ویلشر در تابستان گذشته، در منطقه توسكانی ایتالیا و علاقه فراوان او به این كشور شاید بتواند این طرفدار دو آتشه آرسنال را پس از سالها از این باشگاه جدا سازد.

 

 

ستاره جدایی‌طلبِ منچستر یونایتد نیز دیگر بازیكنی است كه قرار گرفتن نامش در كنار یوونتوس از روز گذشته در رسانه‌ها كلید خورد. هرچند یوونتوس برای جذب مهاجم جوان شیاطین سرخ سدی به نام رقمی چشمگیر را می‌بیند اما شاید همانطور كه روز گذشته گاتزتا دلو اسپورت نیز خبر داده بود؛ یكی از ستاره‌های یووه (ماریو مانژوكیچ) بتواند اندكی از هزینه‌های سنگین جذب این ملی‌پوش فرانسوی را تأمین كند؛ خصوصاً آنكه شاید با توجه به شاخص سنی مانژو، بهای او در سال آینده كاهش چشمگری پیدا كند.

 

 

اما جدیدترین گزینه برای پیوستن به یووه كمی ناشناخته اما جذاب است. ماتیس دی‌لیخت ستاره 18 ساله تیم ملی هلند و باشگاه آژاكس آمستردام یكی از همان بازیكنانی است كه یوونتوس همیشه علاقه به جذب آنها داشته است. پدیده كم‌ سن و سال آژاكس فصل گذشته یكی از ستون‌های ثابت خط دفاعی «پسران خدا» (م: یكی از القاب باشگه آژاكس) بود و همراه با این تیم نایب‌قهرمان «اردیویسه» نیز شد. بَری هول‌شاف مدیرنامه‌های این بازیكن معتقد است باشگاه‌های خواهان او با پرداخت چیزی در حدود 30 میلیون یورو می‌توانند رضایت باشگاه هلندی را برای خروجش علی‌رغم قراردادی كه او تا سال 2021 با آژاكس دارد، جلب كنند. بارسلونا و منچستریونایتد از دیگر علاقه‌مندان جذب این بازیكن محسوب می‌شوند.

 

گفتنی است در بازار نقل و انتقالات تابستانی اخبار و شایعات فراوان و در عین حال متناقضی منتشر می‌شوند كه هیچ‌كدام قابل تأیید نیستند اما به دلیل جذابیت‌ها و گمانه‌زنی‌های فراوانِ كه این دست از اخبار در رسانه‌ها؛ برخی از فراگیر ترین‌هایشان پس از ترجمه در اختیار طرفداران فارسی‌زبان یوونتوس قرار می‌گیرند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: